iran-beauty

ساخت وبلاگ

کاشت ابرودرکرج

کاشت ابرو درکرج روشی  دائمی و مطمئن برای رفع مشکلات ابرومی باشد. این روش برای همه کسانی که ابروی آنها حالت طبیعی دارند روش مناسبی است.

همان گونه که می دانید در صورت وجود شکستگی، تتو و برخی بیماریها احتمال ریزش و یا کم پشت شدن  ابروبرای بیشتر افراد وجود دارد.

شما با انجام کاشت ابرو در کرج می توانید مشکلات مربوط به ابرو خود را به راحتی رفع کنید. البته برخی روش های دیگر نیز در کاشت ابرو امروزه وجود دارد. کاشت طبیعی ابرو تنها روش بدون عارضه ای می باشد که در آن موی طبیعی خود فرد از سر به ابرو پیوند زده می شود.

 

کاشت ابرو در کرج

 

قبل از کاشت ابرو در کرج این نکات را بدانید

 

– قبل از کاشت ابرو در کرج بهتر است  علت ریزش موهای ابرو شما به‌وسیله متخصص بررسی و مشخص شده و در صورت نیازدر ابتدا  تحت درمان قراربگیرید.

در غیر این صورت با وجود کاشت ابرو احتمال ریزش مجدد موها ابرو وجود دارد و کاشت، کار بی‌فایده‌ای برای شما  خواهد بود. پس بهتر است بعد از درمان ریزش نسبت به کاشت اقدام کنید.

 

مراحل کاشت ابرو درکرج

 

بعد از کاشت ابرو در کرج نیازی به اقامت طولانی مدت در بیمارستان نیست زیرا کاشت موی ابرو روش نسبتا ساده است و در بیشتر موارد تحت بیهوشی موضعی برای فرد  انجام می گیرد.جراح باید برای بدست آوردن نتایج بهینه بیشترین دقت را خرج دهد.

هر ابرو عموما بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ مو نیاز دارد تا ظاهری سالم و طبیعی برای فرد داشته باشد. تعداد واقعی موهای ابرو به اندازه و ظاهر ابروی کنونی و همچنین نتایج مورد نظر بستگی دارد. هر تار مو باید دقیقا درجای مناسب قرار داده شود و بر طبق جهت موهای دیگر ابرو و هم سطح پوست قرار داده شود.

کاشت ابرو در کرج

موها همچنین باید در فاصله نزدیکی نسبت به یکدیگر قرار داشته باشند تا ابرو کامل و صاف به نظر برسد. فولیکول های مو اهدا کننده با استفاده سوزن های بسیار ریز جدا می شوند که تضمین کننده این مساله است که بر روی سر یا در ابروی پیوند داده شده هیچ جای زخمی ایجاد نمی شود. یک ناحیه معمولی برای برداشت مو پشت گوش ها وجود دارد.

 

در روش کاشت ابرو درکرج هر گرافت مو باید به صورت چندگانه پیوند زده شود، که این امر مستلزم استفاده از سوزن هایی است که تنها چند میلی متر پهنا دارند. در طول این فرآیند، بی حسی موضعی به بیمار تزریق خواهد شد.، تا در طول جراحی کاشت ابرو احساس درد نکنند. وقتی عمل جراحی زیبایی کاشت ابرو درکرج به انجام رسید، نیازی نیست که بیمار در مراکز کاشت ابرو بستری شود و می تواند برای دوره بهبودی به خانه برود.

منبع : دکتر شادی مظلومی

 

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 57 تاريخ : يکشنبه 20 مرداد 1398 ساعت: 18:29

کاشت مو در کرج

کاشت مو در کرج در حقیقت روش برداشت ریشه‌های مو از قسمت‌های پر پشت مو و کاشت در قسمت‌های کم پشت مو  می باشد  .به طور کلی  این روش ساده‌ترین و نتیجه بخش ترین راه درمان برای افزایش رشد مو معرفی شده است. در سالهای اخیر روشهای زیادی برای کاشت مو معرفی شده است. که هریک برای افراددارای شرایط لازم اجرا می شود.

 

 

کاشت مو در کرج

 

کاشت مو در کرج در چند جلسه انجام می‌شود

 

یکی از مهم‌ترین سؤالات که بیشتر مراجعیین درباره آن سوال می کنند  پیگیری زمان و روند درمان کاشت مو در کرج  می‌باشد. در این مورد باید گفت که تعداد جلسات لازم برای کاشت مو در کرج بستگی به نوع کاشت مو دارد و نمی توان زمان دقیقی برای آن در نظر گرفت.

 

ولیکن می توان گفت که بیشتر مراجعین، تنها با یک جلسه درمان، نتیجه مورد نظر خود را مشاهده خواهند نمود؛ و این در حالی است که برخی دیگر به جلسات درمانی بیش‌تری نیازخواهند داشت.

 

 

 

روش های کاشت مو در کرج

 

همانطور که  می دانید ریزش مو و طاسی از مواردی است که اغلب افراد برای درمان آن اقدام می کنند. روش های متفاوتی برای انجام این کار وجود دارد که هر کدام دارای مزیت ها و معایب خود را دارد. رایج ترین روش های کاشت مو که در سالهای اخیر رایج شده است.

منبع: دکتر شادی مظلومی

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 66 تاريخ : يکشنبه 20 مرداد 1398 ساعت: 18:27